Caroline Modén

Tröstshopping

Publicerad 2014-03-05 06:30:00 i Allmänt,

Igår kväll satt jag franför tv-n å slappade till Bygglov och Du är vad du äter. Medans ägnade jag mig åt lite shopping på HM:s hemsida som egentligen va tänkt som lite tidsfördriv och inspiartion. Men dom har så mycket fint och jag har egebtligen sagt att jag inte ska shoppa så mycket inann jag kommit under 70 kg. Men igår kunde jag inte låta bli så bland annat denna goding kommer om en dryg månad och lyser upp min garderob :) Om den sitter bra vill säga. Det är ju så smidigt med postorder att man kan beställa, prova och sen skicka tillbaka det som inte passar.
.
Nu längtar jag till man kan ha skinnjacka och lågskor utan strumpor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela