Caroline Modén

Torsdag

Publicerad 2014-03-06 20:48:00 i Allmänt,

En till halvrisig dag i raden och idag när jag kom hem drog jag filten över huvudet och sov en timme... Slägde i mig lite kvarg och sen gick jag upp på gymmet. Efteråt mådde jag betydligt bättre:) En parrantes här är att jag tänkt mycket på framtiden dom senaste dagarna och mitt liv är för kort för att ha det så här.. Jag kan inte ha ett jobb där jag anstränger mig på så många olika sätt men inte får nånting tillbaka. Det gör att jag känner mig väldigt ouppskattad som både anställd, kollega och människa. Å så tänker jag inte ha det :) Så jag kan knappt bärja mig till jag har mitt slutbetyg i näven och kan börja leta mig ett nytt! Men tills dess kommer jag behöva många glädjeämnen på min fritid för att hålla mig på fötter om det fortsätter som nu. Och gymmet är ett sådant:) Dagens 75 min spinning gav mig en stor dos må-bra-hormon så nu känner jag mig lite som en människa igen :) 
.
Ibland när jag har en risig dag så står valet mellan att ligga kvar i soffan och gå på gymmet. Ibland ligger jag kvar i soffan när orken inte riktigt finns att ta sig upp.. Men det är det sämsta man kan göra och jag är glad att jag tog mig iväg idag. För det finns verkligen inget bättre när man känner sig låg än ett riktigt svettigt och tungt pass på gymmet! Man bränner både aggressioner och kallorier :) 
.
Den här bilden motiverade mig idag! :)
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-03-06 22:58:19

Bra jobbat gumman! Du har rätt inställning!

Svar: Tack Lisa :) Kram
Caroline Modén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela