Caroline Modén

Tisdag

Publicerad 2014-03-11 06:38:00 i Allmänt,

Måndan avklarad.. då brukar det rulla på bra sen :) Och igår hade jag samtal med chefen. Han ville veta hur vi har det på sporthallen............. undrens tid är kanske inte förbi!!?? Aja, sen gick jag hem, bytte om och knatade upp på gymmet för spinning! :) Å gud så kul det va. Fullsatt sal! :) Å jag använde nog alla mina sista krafter för när jag kom hem och hade duschat och ätit middag hade jag fullt sjå med att hålla mig vaken genom Familjen annorlunda :) Dessutom hade jag sovit lite på natten eftersom jag kom hem sent på söndan, och så va jag rätt trött i huvet efter dan, så jag somnade redan 21. Som en klubbad säl. Vet inte ens om jag hann lägga huvet på kudden innan jag sov:) Men nu är det en ny dag och nya tag :) Dessutom vilodag efter fem dagar i rad på gymmet så det blir en slapp sådan:) Men först lite jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela