Caroline Modén

Pluggeri pluggera...

Publicerad 2014-03-09 13:00:00 i Allmänt,

Har ägnat några timmar åt att plugga. Har gjort en av två uppgifter innan jag kan avsluta ytterligare en kurs:) Å några känske känner igen det här med att sätta sig ner å plugga.. Ofta ser det ut så här: Jag sätter mig ner å läser en stund. Går å kokar en kopp te. Läser lite. Gör lite fika. Läser lite till. Sätter på en tvätt. Läser lite. Ringer ett samtal. Läser lite. Hänger tvätten. Läser lite. Skriver inköpslista. Läser lite till... får ångest över att mina studier tar så mycke tid av mitt liv. Läser lite till.. :) Ja ungefär såhär ser det ut. Jag jobbar 100 % och pluggar 100% så den här proceduren hade gärna fått va lite kortare :) Men nu när jag är klar känns det hur bra som helst och tycker att jag förtjänar ett besök på gymmet innan det är dax för lunch :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela