Caroline Modén

Schlagerspinning - bra uppladdning inför kvällens final! :)

Publicerad 2014-03-08 11:26:00 i Allmänt,

Imorse vaknade jag sju första gången men lyckades somna om till straxt efter åtta tack och lov. Men då va jag utvilad och pigg sen länge så bara att kliva upp och ta tag i dagen! :) Å jag hade ställt fram mina löparskor och tänkte bege mig ut på en powerwalk och eventuellt försöka springa lite eftersom asfalten vart framme nu ett tag.. Men det är en lynning vinter och när jag tittade ut va det snö och slask igen och värsta snöovädret utanför fönstret. Så jag bokade in mig på rpm på gymmet istället och när det va dags att köra igång vart det som en väldigt trevlig överaskning schlagerspinning istället. Vi i salen fick välja och majoriteten valde schlagers! :) Å vilken bra uppladdning inför kvällens melodifestival-final det vart! Wooop wooop! :) Å jag mår så himla bra just nu! Som alltid efter jag fått svettats lite å klockan är bara halv tolv och hela dagen ligger framför mig! Kanske går ner på stan och unnar mig nåt nytt i träningsväg och sen måste jag nog hem å plugga lite :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela