Caroline Modén

En fredagskväll ungefär som föregående...

Publicerad 2014-03-07 20:07:00 i Allmänt,

Sitter själv en fredag till och känner mig lite småless över det.. Börjar kunna det här nu :) Men det är väl smällar man får ta när man väljer bort utgåmg :) Men imorn ska jag umgås med Susanne och Matheus till melodifestival-finalen så får ha det i tanken :) Men ikväll har jag laddat upp med mackor och te och tända ljus till Let´s dance och så ska jag sätta fötterna i ett fotbad tänkte jag :) Å senare ikväll kryper jag ner i en renbäddad säng vilket skulle kunna va bland det bästa som finns :) Så jag har det inte så himla tokigt ändå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela