Caroline Modén

Morgonsmoothie

Publicerad 2014-03-06 06:15:00 i Allmänt,

Tack vare (underbara) Instagram fick jag igår inspiration till en ny smoothie :) Det som lockade va ingredienserna, då jag för det mesta har allt utom havremjölken hemma. Då blir det ju av att man gör den ibland :) Å förutom havremjök innehåller den frysta hallon, riven ingefära och pressad lime, och jag körde allt i blendern bara. Å den vart så jäkla god!! :) Nästan godare än jag trodde :) Söt, fräsch och lite syrlig. Å man kan nog ha mindre hallon men jag råkade vissst slinta med näven :) och det där är ju en smaksak :) Sen är innehållet maxat med vitaminer, och ingefära är ju bra om man vill hålla förkylningar borta så det är verkligen en booster! :) En supergod sådan :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela