Caroline Modén

Egentid

Publicerad 2014-03-05 18:30:00 i Allmänt,

Inte för att jag lider nån brisst på egentid.. Jag tycker snarare jag har för mycket :) Men idag har jag vart på Skönhetscenter igen och fixat brynen och jag vet inte annars vad jag ska kalla det:) En stund som bara är min :) Å det är helt ljuvligt att ligga där, lyssna till sån där skön stillsam musik och bara njuta av att bli omhändertagen en stund. Det är MIN stund när JAG står i CENTRUM. JAG som får frågorna och JAG som blir ompysslad och snygg :) En lyx jag unnar mig och som jag verkligen tycker är värd varenda krona! :) Känner mig både starkare och fräschare tack vare gulliga Sofi! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela