Caroline Modén

Gott och inte det minsta onyttigt

Publicerad 2014-03-04 20:11:00 i Allmänt,

Idag har mina känslor åkt bergochdalbana. Men det började först när jag kom hem från jobbet.. Va ju på ett rätt bra humör å sen vet jag faktiskt inte vad som hände.. Ensamthetskänslor blandat med inte-räcka-till-ångest. Kort och gott pms kanske?:) Så jag drog filten över huvet och hoppade över gymmet även fast jag kanske hade mått betydligt bättre av att få svettas lite. Men nu är jag på banan igen och har gjort lite kvällsfika i form av supernyttiga bananpannkakor med bär och keso. Syndigt gott! Å precis som att äta efterrätt :)  Dessutom fruktansvärt snabbt och enkelt.
 
Här är recept för 1 portion: 
1 stor banan
2 ägg
1 nypa salt
1 nypa vaniljpulver
.
Mixa allt, antingen med stavmixer eller gaffel, vilket som funkar bra, och stek sen tills dom fått gyllenbrun färg:) Klarrrt! :) Jag stekte i kockosfett och det funkade super! :) Supernyttigt och super-delicious! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela