Caroline Modén

Finaldax! :)

Publicerad 2014-03-08 23:12:00 i Allmänt,

Susanne och Matte hade förberett värsta kalaset när jag kom dit tidigare ikväll :) Kvällen till ära ska det väl va lite speciellt kanske:) Jag och Susanne satt och kikade resor en stund innan det började och sen mumsade vi chokladdoppad frukt och dippade grönsaker till melodifestivalen så det stog härliga till :) Känns lite trisst att det är över nu faktiskt.. Vad ska man nu hitta på på lördagskvällarna?:) Jaja, jag är i alla fall nöjd med årets vinnare Sanna. Hade hellre sett Helena Paparizou men Sanna är också grym så låt gå för det! :) 
.
Nu ska jag krypa ner i sängen och njuta av helgens sista sovmorgon... Ni anar inte vilken jobbångest jag kämpar med nu för tiden.. Börjar gruva mig redan lördag kväll... Aja, det är tack och lov än så länge fortfarande helg! 
Sov gott raringar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline Modén

Caroline Modén. 24 år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela